Alla inlägg den 10 september 2012

Av WhiteApril - 10 september 2012 13:55

Jaha, så var det Kazakstan imorgon då för det svenska fotbollslandslaget. Som alltid när det är blåbärsnationer som Sverige möter så är man nervös. Att föra en match är tydligen svårt. Men en seger är ett måste här, annars kan vi faktiskt ge upp innan det riktigt har börjat. Men Kazachstan är nog bättre än vad rankingen kanske säger. Minns att de var nära att slå Irland i fredags! Det var tack vare två mål under de två sista minuterna som Irland vann!

Blir lite orolig när jag hör att Isaksson inte känner till en enda spelare! Vad är det för skitsnack, man måste ju vara förberedd! Så går det nog inte till i Tyskland, där har de säkert pluggat in alla motståndare utan och innan! Men på något sätt så är det typiskt det svenska fotbollslandslaget, man ska bara ut och ge järnet!


Mitt tips för imorgon: Sverige-Kazakstan 1-0. Ja, jag erkänner att jag tippar med hjärtat!

Expressen


Till sist så hoppas vi väl att det blir Borat som sjunger nationalsången imorgon!


 

Presentation

Skriver om internationell fotboll, främst tysk och svensk. Finns också på twitter: @123ingela

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards