Alla inlägg den 8 november 2012

Av WhiteApril - 8 november 2012 12:44

Läs detta! Absolut klockrent! Made my day!


http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/spanien/article15740913.ab


Precis vad jag alltid sagt! Spanjorerna är mästare i att filma. Är övertygad om att de tränar filmningar också!

Av WhiteApril - 8 november 2012 11:18

Hamrén tog igår ut laget till nästa veckas landskamp mot England. Med i truppen finns två U21landslagsmän från Malmö FF! Inte för att jag är någon vän av Hamrén men här får jag ge honom ett erkännande: Jättebra att yngre killar kommer in! Sedan är väl detta Anders Svenssons sista landskamp och lika bra är väl det. Spela in de unga nu!


Sedan hade jag glädjen att via fulstream följa Bayern mot Lille i Champions league (6-1). Sådana matcher är helt fantastiska, när de får spela ut som de vill... Det är som man brukar säga bättre än sex.... Ärligt hade det kunna bli 12-1 om inte Bayern slagit av på takten på slutet. Nu väntar vi bara på Gomez som lär vara på ingång igen.


På annat håll i CL slog Celtic Barcelona med 2-1 (ha ha ha). Celtic som hade vissa besvär att slå ut Helsingborg! Barcelona lyckades inte filma till sig några straffar den här gången! Lär ha varit en fantastisk kämpainsats av Celtic.

Presentation

Skriver om internationell fotboll, främst tysk och svensk. Finns också på twitter: @123ingela

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards