Alla inlägg den 5 november 2012

Av WhiteApril - 5 november 2012 08:20

Jaha, så var ännu en jävla allsvensk säsong till ända! Blåvitt hamnade till slut på den övre halvan (som lag 7, men ändå!) och det lär ge en del fördelar bl.a vid lottningar och dylikt. Nåväl, Nu är det snart 2013 och allt börjar om igen! Det är ju fördelen med fotboll, det kommer alltid en ny säsong, alltid en ny match att revanschera sig i.

Segerskytt i sista matchen blev Stefan Selakovic som varit rubrikernas man i veckan. IFK har valt att inte förlänga hans kontrakt efter 8 år. Han är nu 35 år gammal och har väl om vi ska vara ärliga varit steget efter i många lägen i år. Jag har respekt för beslutet men ställer mig frågande till hur det hela har skötts. Tydligen meddelades detta för några dagar sedan utan föregående varning och dessutom slängs han helt enkelt bara ut. Sella är en av de spelare som känner varmt för IFK och som jag tror hejar på laget på riktigt så jag undrar lite över vad som ligger bakom. Kanske finns det mer bakom det än vad som har blivit offentligt?

Hursomhelst så startar en spännande Silly Season! Förstärka försvaret kanske?

Presentation

Skriver om internationell fotboll, främst tysk och svensk. Finns också på twitter: @123ingela

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards