Alla inlägg under september 2009

Av WhiteApril - 20 september 2009 09:13

  

Kan inte låta bli att fälla ytterligare en kommentar i detta ämne.

Jag tycker herr och fru Anka, och alla andra äldre amerikaner som botoxat sig och opererat sig och solariebränt sig (och allt vad de har gjort) ser stela och otäcka ut. Som om de kommit direkt från en skräckfilm. De är så stela i ansiktet så de kan inte få fram en äkta känsla!!! Inte är det naturlig skönhet inte.

Visst måste det vara botox både herr och fru Anka använt! De är så stela så de kan knappt röra sig. Paradoxalt nog får det henne att se äldre ut. Läste att hon är 38, men hon verkar vara närmare 50!

Av WhiteApril - 19 september 2009 17:24

  

Till sist kan inte Mr Viktig låta bli att uttala sig om Anna Anka. Är hon släkt med Kalle eller Kajsa Anka? Eller troligen Arne Anka! Hon verkar i alla fall leva efter hans devis, se ovan.


Hur som helst. Jag har hellre en kvinna som bidrar till försörjningen än en som går omkring som ett j-a husdjur där hemma. Sådana puckon borde inte beredas plats i TV utan istället tystas ned. Tacka vet jag ett rejält fruntimmer som kan göra ett handtag utan att bryta naglarna!

Av WhiteApril - 17 september 2009 14:26

Jag blir så fantastiskt glad varje gång Marve Fleksnes dyker upp i TV-nyheterna.

Tänk att han hållit sig så välbevarad ända sen han började underhålla oss på 70-talet.

Jag kiknar av skratt så fort vi ser ett reportage från Bryssel. Det enda vi saknar är det populära hojtandet - Dääääåååå! som han numera sällan kör. (Men det brukar vi skrika själva.).


ha ha  visst är de lika!


Av WhiteApril - 16 september 2009 09:00

  

Såg att SAAB försöker lansera en ny modell. Det är utsiktslöst, SAAB är och förblir en skitbil. Hade själv det tveksamma nöjet att köra den under en period och det var ett riktigt gammalt tröskverk. Det har folk fattat och köper den inte heller. SAAB har inte gått med vinst på säkert tjugo år, lägg ner skiten. Det är ett hopplöst fall. Om inte General Motors med alla sina resurser har kunnat vända skutan hur ska då det här Koeniggsegg kunna göra det? Och hur är det med deras finansiärer? Finns de egentligen? De är säkert bara ute efter några stödmiljarder. Hörde någonstans att det finns mystiska turer i Koeniggseggs förflutna, lägligt nerbrunna lokaler och sådant. Förmodligen är de ute efter att bluffa. Som sagt: Lägg ner skiten!

Av WhiteApril - 15 september 2009 09:13

  

Läste att de män som anklagas för kapningen av Arctic Sea vill ställas inför rätta i Sverige. Ta inte hit dem här! Ju färre galningar som kommer hit destu bättre. Det räcker med våra inhemska som ställer till besvär. Nej, Ryssland är rätta landet för dessa herrar. Där har de fängelser av den gamla sorten! Där är ett fängelsestraff ett fängelsestraff inte semester som här!

Det visste jag väl från början att detta var något mystiskt. Det är säkert maffian som är inblandad.

Av WhiteApril - 14 september 2009 08:55

  

Personligen är jag inte speciellt förtjust i sällskapsdjur. Katten kan försvara sin plats i och med att den håller rent från möss och råttor och likaså de hundar som används för jakt och av polis och tull. Men sällskapshundarna! Bara irriterande! De enda hundar jag tycker om är de som är små, tysta och i koppel!

Jag förstår inte heller hundägarnas klämkäcka kommentar om att "Han vill bara leka!" Lek själv med hunden då om det är så viktigt!! Jag vill inte!

Av WhiteApril - 13 september 2009 19:11

Mr Viktig får be om ursäkt för att han har legat lågt i helgen. Var ju tvungen att sitta uppe och se Fuglesangs landning natten till lördag och kom inte i säng förrän halv tre!

Det får bli nya tag nästa vecka. Det finns så mycket som behöver kommenteras.

Flört

Av WhiteApril - 11 september 2009 20:07

   Prov är bra för barn. Punkt slut. Det är rätta takter med centrala prov för unga vuxna. Hur ska vi annars kunna mäta hur smarta de är och vilken tillgång de kommer att bli för samhället i framtiden? Jag förstår mig inte på folk som säger att sådana prov kan skapa en onödig stress för barnen. Välkommna till verkligt världen är allt jag vill säga. När ni börjar jobba kommer ingen dalta runt med er. I arbetslivet är det hårda tag, jajemen. 

Presentation

Skriver om internationell fotboll, främst tysk och svensk. Finns också på twitter: @123ingela

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards